dilluns, 19 de gener del 2009

'LAS CARAS DEL TIGRE', de ALFONSO MATEO-SAGASTA


Una novel.la que barreja la intriga amb la paleontologia i ens acosta al tema de l'evolució humana, plantejant una qüestió ètica.

Arran d'un accident, una treballadora d'una companyia d'assegurances fa la descoberta més important dels darrers segles i ens acosta als postulats de Darwin i a la paleontologia. Però d'una manera amena i fàcil d'entendre, que ens aboca a un abisme de mil.lenis on les espècies sorgeixen i desapareixen i on nosaltres som només una conseqüencia arbitraria o potser no....

Interessant lectura pels que els agradi el tema de l'evolució humana o, millor dit, (perquè evolució implica millora i no tinc clar que haguem millorat) la hominització.

Sílvia Tarragó

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Prenc nota del llibre.
per cert, ja he acabat ELS LLOPS 8que no és ben bé el llibre del qual havíeuparlat, però que el vaig triar perquè parlàveu d'un alre llibre del mateix autor). una gran novel·la.

Anònim ha dit...

A mi "Els llops" em va agradar molt, el vaig trobar molt original especialment al principi (el final em va decebre una mica, tot s'ha de dir). Tens raó, jo et parlava de "La segona mort de Jesús de Natzaret" que no té res a veure, tot i que també pren la forma d'una història d'intriga, el més interessant per a mi és les qüestions que planteja i el que desvetlla. D'aquest autor crec que podria agradar-te "Roger de Flor, el lleó de Constantinoble".

Salutacions.

Sílvia