dimecres, 26 de novembre del 2008

QUIN GOIG LA LLIBRERIA!



Potser sigui passió de mare però trobo que fa goig la llibreria ara que s'acosta Nadal, m'agrada la varietat i originalitat dels calendaris (encara que en català continuen en franca minoria), de les agendes i del "tacos" i com a consumidora d'aquest tipus d'objecte em costa decidir-me... només tinc clar el Calendari de la fauna atzarosa mediterrània d'editorial Gelpí, tot un clàssic en aquesta casa i que aquest any és particularment atractiu.

Sílvia Tarragó

4 comentaris:

L'Espolsada llibres ha dit...

Cal que reivindiquem els calendaris en català, que no tenim dret a saber a quin dia estem en la nostra llengua?
Jo procuro triar-los però coi n'hi ha tan pocs!

Anònim ha dit...

Reivindiquem-los doncs!

Sílvia Tarragó

chema ha dit...

siempre me han fascinado los calendarios. cuando tenía 9 años (estaba en 3º de egb), además de saber cuáles de los meses tenían 30días y cuáles 31 y qué años habían sido bisiestos, me sabía todas las fiestas nacionales del año. es por eso que hoy me sorprende que muchas personas adultas y con cierta cultura no se sepan las fiestas y simplemente sepan que un día determinado no tienen que ir a trabajar, pero no sepan por qué...
en esa época le pedí a mi madre que me comprara un calendario de taco, en el que venían con detalle todos los santos de cada día. era mitad de año, por lo que el dependiente de la librería donde lo compré se debió de quedar muy sorprendido.

Anònim ha dit...

Pues sí, y lo raro es que aún tuvieran alguno puesto que se suelen tener que devolver hacia marzo.

Yo también tengo mucha curiosidad por tradiciones y costumbres.

Un saludo Chema.